Συνδρομητική υπηρεσία υποστήριξης
των Φορολογικών Συστημάτων RBS
H RBS σε συνεργασία με τους κατά τόπους συνεργάτες της, σχεδίασε και υλοποίησε, μέσω της εφαρμογής ECR Connect, την μοναδική στο είδος της συνδρομητική υπηρεσία υποστήριξης, για όλες τις Φορολογικές Ταμειακές Μηχανές RBS, με κόστος μόνο 0,15€ την ημέρα
Η υπηρεσία υποστήριξης περιλαμβάνει:
Δωρεάν αναβάθμιση λογισμικού
είτε αυτή επιβάλλεται από τις φορολογικές Αρχές,
είτε αφορά βελτίωση ή επέκταση των λειτουργιών του Ταμειακού Συστήματος
ή ακόμα διόρθωση σφαλμάτων του λογισμικού (bug fixing)
Δωρεάν απομακρυσμένη πλήρη πρόσβαση
του Τεχνικού στο Ταμειακό Σύστημα μέσω της εφαρμογής ECR Connect,
(α) για άρση οποιουδήποτε προβλήματος παρουσιαστεί,
εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό
(β) ρύθμιση παραμέτρων επικοινωνίας με ESend, myData, EFT/POS
(γ) ενημέρωση ειδών,κατηγοριών, πελατών
(δ) αλλαγές ΦΠΑ, λεκτικών τίτλου/υπότιτλου, μηνυμάτων κ.λπ.
Δωρεάν χρήση της mobile εφαρμογής ECR Connect App
(για κινητά iOS και Android)
μέσω της οποίας ο χρήστης ενημερώνεται
(α) για τις πωλήσεις οποιασδήποτε χρονικής περιόδου
που έχουν διενεργηθεί από το Ταμειακό Σύστημα,
(β) για την εξέλιξη του ΦΠΑ εκροών, τρέχοντος μήνα ή τριμήνου,
(γ) για την ορθή αποστολή του “Ζ” στο Esend και των τιμολογίων στο myDATA
Δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη
κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες για παροχή οδηγιών
αναφορικά με την λειτουργία του Ταμειακού Συστήματος ή και
την αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων της λειτουργίας του
Αποστολή στον λογιστή ή απευθείας στο myDATA*
Χαρακτηρισμένων των λιανικών πωλήσεων (εμπορεύματα – προϊόντα – υπηρεσίες ) συγκεντρωτικά, οποιαδήποτε στιγμή επιλέξει ο χρήστης (ανά ημέρα – μήνα – τρίμηνο κ.λ.π.)
*Εφόσον διαθέτει και την υπηρεσία ECR Invoicing και έχει πιστοποιηθεί με τους κωδικούς του στο myDATA
Άμεση απομακρυσμένη υποστήριξη, πλήρη ενημέρωση των πωλήσεων ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε,
συνεχή έλεγχο της σύννομης λειτουργίας του Ταμειακού σας Συστήματος, δωρεάν αναβαθμίσεις και πολλά περισσότερα…
- Όλες οι ως άνω υπηρεσίες παρέχονται απομακρυσμένα κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες
- Στα ανωτέρω δεν περιλαμβάνονται πιθανές αναγκαίες επιτόπιες επισκέψεις τεχνικού ή εργασία και το κόστος ανταλλακτικού σε περίπτωση ανάγκης αντικατάστασης του και για τα οποία προσφέρεται έκπτωση 30% από τις τιμές τιμοκαταλόγου
- Σε περίπτωση ανάγκης διεύρυνσης του ωραρίου παροχής των υπηρεσιών ή και της κάλυψης του κόστους επισκευής και επιτόπιας επίσκεψης, το συμβόλαιο μπορεί να επεκταθεί σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο συνεργάτη της RBS