Νέα καταληκτική ημερομηνία έκδοσης voucher : 20/3/25 έως 14/4/25
ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ (Vouchers)
Σκοπός του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ Β’» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας.
Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν, προκειμένου να:
- εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία,
- αναβαθμίσουν τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας και να εισάγουν νέες μορφές υβριδικής εργασίας (hybrid workplace),
- ψηφιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, περιλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου,
- αυξήσουν το επίπεδο ασφάλειας και εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, μέσω της αξιοποίησης νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.
Για τον σκοπό αυτό, το Πρόγραμμα «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ Β’» θα παρέχει επιταγές (vouchers) που θα διατίθενται για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών εργαλείων.
Το Pepper είναι μια ολοκληρωμένη εφαρμογή λιανικής η οποία διαχειρίζεται τις κάθε είδους συναλλαγές στο ταμείο της επιχείρησης, ενώ παράλληλα, διασυνδέεται με την Cloud εφαρμογή “PepperCloudManager”® παρέχοντας έτσι την δυνατότητα απομακρυσμένης παρακολούθησης
Γνωρίστε σήμερα το νέο τρόπο συναλλαγών, Pepper Αll in One. Με μία μόνο συσκευή, πραγματοποιείτε συναλλαγές ταμείου με υπηρεσίες Παρόχου και εισπράξεις μέσω Soft POS ή EFT/POS. Η πιο αξιόπιστη επιλογή στις all-in-one λύσεις, από τον νο1 κατασκευαστή ταμειακών συστημάτων.
Νέας γενιάς υβριδική εφαρμογή εστίασης.
Γνωρίστε την καινοτομία στην υπηρεσία της εστίασης, με έξυπνες ευκολίες, φρέσκια προσέγγιση,
ευκολία χειρισμού και ελκυστικό κόστος.
Σχεδιασμένη να λειτουργεί
Online/Offline ειδικά για τις ανάγκες των επιχειρήσεων εστίασης.
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα my Data. Διαχείριση πελατών, προμηθευτών, εισπράξεων, αποθήκης και όλων των παραστατικών χονδρικής, λιανικής και παροχής υπηρεσιών. Για επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες
To ecr CONNECT είναι η cloud εφαρμογή που απογειώνει τα ταμειακά συστήματα RBS. Για λιανική &εστίαση, προσφέρει απομακρυσμένη πρόσβαση σε πωλήσεις, ΦΠΑ αλλά και κλείσιμο τραπεζιού.
Με το ecr Invoicing, εκδίδετε όλων των ειδών τα τιμολόγια απευθείας από την ταμειακή RBS &αποστολή στο myDATA