NINEPOS All in One
“Χορoγραφία με μία μόνο κίνηση”
Η Μαρία και ο Κώστας, νέοι επιχειρηματίες, άνοιξαν πρόσφατα ένα όμορφο καφέ με σπιτικά σνακ. Πριν από τρεις μήνες, ξεκίνησαν αυτό το εγχείρημα, και ήδη έχουν κερδίσει την αγάπη των πελατών.
Πρωινή Εξυπηρέτηση
Το πρωί, ο πρώτος πελάτης κάθεται στο τραπέζι. Η Μαρία παίρνει το τερματικό και πλησιάζει για την παραγγελία:
Μαρία: Καλημέρα σας!
Πελάτης: Καλημέρα, ένα σκέτο ελληνικό και μια πίτα, παρακαλώ.
Μαρία: Ευχαριστώ πολύ!
Η Μαρία καταγράφει την παραγγελία στο τερματικό, το οποίο διαθέτει προεγκατεστημένη εφαρμογή NINEPOS All in One. Εκτυπώνει την παραγγελία και την δίνει στον Κώστα για την προετοιμασία. Μετά το σερβίρισμα, ο πελάτης ζητάει τον λογαριασμό.
Μαρία: Με μετρητά ή κάρτα;
Πελάτης: Με κάρτα.
Η Μαρία επιτόπου, έχοντας το τερματικό στο χέρι της επιλέγει πληρωμή με κάρτα, περνάει την κάρτα από το τερματικό το οποίο είναι εφοδιασμένο με SOFTPOS και παράλληλα εκτυπώνει την απόδειξη του πελάτη και το απόκομμα συναλλαγής με την κάρτα, στην ίδια εκτύπωση.
Ο πελάτης απολαμβάνει τον καφέ και το σνακ του, και αποχωρεί εντυπωσιασμένος από την άμεση εξυπηρέτηση και τη νόστιμη πίτα του Κώστα.
Μια Ημέρα στη Ζωή του Καφέ
Αυτή η “χορογραφία” της Μαρίας και του Κώστα θα επαναληφθεί τουλάχιστον 300 φορές μέχρι το τέλος της ημέρας. Το καφέ τους, με την άριστη εξυπηρέτηση και τα σπιτικά σνακ, έχει ήδη γίνει αγαπημένος προορισμός για πολλούς.
Δείτε πώς αυτοί οι δύο νέοι επιχειρηματίες δημιουργούν μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες τους, με προσοχή στη λεπτομέρεια και άμεση εξυπηρέτηση!
NINEPOS All in One : Επιλέγοντας το Κατάλληλο Σύστημα για το Καφέ τους
Η Μαρία και ο Κώστας, πριν ανοίξουν το καφέ τους, έψαχναν ένα σύγχρονο, απλό και εύχρηστο σύστημα για την ασύρματη παραγγελιοληψία και το ταμείο, χωρίς να ξοδέψουν υπέρογκα ποσά.
Η Αναζήτηση του Ιδανικού Συστήματος
Αρχικά, εξέτασαν διάφορες επιλογές που όμως είτε ήταν ακριβές είτε φάνηκαν παρωχημένες, μακριά από τη λογική τους. Ένας φίλος τους συνέστησε να δουν τη λύση εστίασης της RBS, για την οποία είχε ακούσει καλά λόγια.
Το Ραντεβού με την RBS
Μετά από μερικά τηλέφωνα, έκλεισαν ραντεβού με έναν συνεργάτη της RBS για να συζητήσουν τη λύση NINE POS. Ο συνεργάτης, αφού κατανόησε τις ανάγκες τους, πρότεινε τη λύση NINEPOS All in One.
Η Ιδανική Λύση
Ο συνεργάτης της RBS εξήγησε ότι το μόνο που χρειάζονταν ήταν ένα τερματικό Android Sunmi, το οποίο έχει μέγεθος σχεδόν όσο ένα κινητό, με ενσωματωμένο εκτυπωτή και κάμερα για ανάγνωση καρτών. Στο τερματικό θα είναι προεγκατεστημένη η εφαρμογή εστίασης για ασύρματη παραγγελιοληψία, ταμείο, έκδοση παραστατικών και το SOFT POS για συναλλαγές με κάρτα. Όλα σε μία συσκευή!
Δοκιμάζοντας το Σύστημα
Η Μαρία και ο Κώστας εντυπωσιάστηκαν, οπότε ζήτησαν επίδειξη. Ο συνεργάτης πήρε το τερματικό και άρχισε να τους δείχνει την λειτουργικότητα, που περιλαμβάνει τα εξής:
+ Ασύρματη παραγγελιοληψία
+ Παρακολούθηση έως 60 τραπεζιών σε μια βασική προ τυποποιημένη κάτοψη τραπεζιών
+ Λειτουργία take away
+ Εκτύπωση παραγγελιών στο android τερματικό της παραγγελιοληψίας
+ Δύο προ τυποποιημένοι τιμοκατάλογοι με απεριόριστο αριθμό ειδών
+ Έκδοση ή αποστολή με email αποδείξεων/τιμολογίων και αποστολή τιμολογίων σε myDATA,
+ Αναφορές/στατιστικά
+ Περιλαμβάνει 1 χρήστη
+ Yπηρεσία παρόχου για την φορολογικοποίηση έως 120.000 παραστατικών ετησίως
Αναβάθμιση και Επέκταση
Από τη συζήτηση με τη Μαρία και τον Κώστα, ήταν σαφές ότι η λύση ήταν ακριβώς αυτό που χρειάζονταν. Ο συνεργάτης τους εξήγησε ότι, αν οι ανάγκες τους μεγαλώσουν στο μέλλον, μπορούν να αναβαθμίσουν σε κάποια από τις μεγαλύτερες εκδόσεις του NINEPOS (Start In, Start Out, Basic, Business).
Δες το κι εσύ!
Δείτε πώς η RBS βοήθησε τη Μαρία και τον Κώστα να βρουν την ιδανική λύση για το καφέ τους, συνδυάζοντας ευκολία, λειτουργικότητα και οικονομία σε μία συσκευή!
Μάθετε περισσότερα για τις νέες λύσεις εστίασης
Τελευταία άρθρα