Νέα καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων: 31 Οκτωβρίου 2022
ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ (Vouchers)
Σκοπός των Προγραμμάτων «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» και «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ» είναι η ενίσχυση των ΜΜΕ προκειμένου να ενσωματώσουν ψηφιακά εργαλεία στην καθημερινή τους λειτουργίας και να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Τα προγράμματα καλύπτουν ενα ευρύτατο πεδίο κλάδων της Ελληνικής οικονομίας.
Μέσω των προγραμμάτων, οι επιχειρήσεις δικαιούχοι μπορούν να ενισχυθούν σε ένα μεγάλο φάσμα ψηφιακών εργαλείων που αφορούν την εμπορική και διαχειριστική λειτουργία των ΜΜΕ όπως ενδεικτικά, η υιοθέτηση συστημάτων λογισμικού που υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης διακίνησης φορολογικών παραστατικών, λιανικών πωλήσεων και λύσεων λογισμικού τιμολόγησης επι αυτοκινήτου.
Για τον σκοπό αυτό, και τα δύο προγράμματα, θα παρέχουν vouchers (επιδότηση στους δικαιούχους) που θα διατεθούν για την αγορά ή μίσθωση, νέων ψηφιακών εργαλείων.
Ο όμιλος RBS επικεντρώνεται στον σχεδιασμό, ανάπτυξη και υποστήριξη προηγμένων συστημάτων λιανικής, φορολογικών ταμειακών συστημάτων, cloud εφαρμογών και εφαρμογών ηλεκτρονικών πληρωμών (e-payments) για MME λιανικής.
Ο όμιλος RBS, έχει ηγετική θέση και συσσωρευμένη τεχνογνωσία στην αγορά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων λιανικής, ενσωματώνει συστηματικά τεχνολογίες που επιδρούν στις ημερήσιες συναλλαγές των ΜΜΕ, σε όλο το εύρος προιόντων και υπηρεσιών που αναπτύσσει και διαθέτει μέσω του πανελλαδικού δικτύου 350+ πιστοποιημένων μεταπωλητών υψηλής κατάρτισης.
Στο πλαίσιο των προγραμμάτων «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» και «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ» οι λύσεις της RBS συμβάλλουν δραστικά στη προσπάθεια των μικρών επιχειρήσεων λιανικής, να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητας τους και να ανταποκριθούν με επιτυχία στις σύγχρονες απαιτήσεις του καταναλωτή, όπως αυτές διαμορφώνονται σήμερα στις καθημερινές συναλλαγές.
Τα ψηφιακά προϊόντα της RBS επικεντρώνονται στις παρακάτω κατηγορίες:
• Εφαρμογές εμπορικού λογισμικού ηλεκτρονικής τιμολόγησης και υπηρεσίες παρόχου
• Εφαρμογές λιανικής με ηλεκτρονική τιμολόγιση και υπηρεσίες παρόχου
• Ολοκληρωμένο σύστημα τιμολόγησης επι αυτοκινήτου
• Εφαρμογές διαχείρισης και πιστότητας πελατών
ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Το Pepper είναι μια ολοκληρωμένη εφαρμογή λιανικής η οποία διαχειρίζεται τις κάθε είδους συναλλαγές στο ταμείο της επιχείρησης.
Παράλληλα, διασυνδέεται με την Cloud εφαρμογή “PepperCloudManager”® παρέχοντας έτσι την δυνατότητα σε κάθε επαγγελματία ή στο λογιστή του να παρακολουθούν, ανά πάσα στιγμή και από παντού
Web εφαρμογή έκδοσης παραστατικών με απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα my Data. Διαχείριση πελατών, προμηθευτών, εισπράξεων, αποθήκης και όλων των παραστατικών χονδρικής, λιανικής και παροχής υπηρεσιών
Το Pepper In Motion είναι μια ολοκληρωμένη λύση τιμολόγησης επί αυτοκινήτου (X-Van Sales) για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η οποία διαχειρίζεται τις συναλλαγές επί αυτοκινήτου (αποθήκη, τιμολόγηση, εισπράξεις), ενώ ενσωματώνει ταυτόχρονα και μια πλήρη back office εφαρμογή, για την διαχείριση όλων των αναγκαίων εργασιών της επιχείρησης
Το Safe deals Prime εξειδικεύεται στη διάθεση της συνδρομητικής ψηφιακής υπηρεσίας επιβράβευσης πιστότητας των καταναλωτών (customer loyalty), μέσω παροχών και προνομίων, ανάλογα με τις αγορές που πραγματοποιούν στην επιχείρηση.