Παροχή Στοιχείων για Ενεργοποίηση της Απομακρυσμένης Αναβάθμισης
Σύμφωνα με τις πρόσφατες Φορολογικές Αποφάσεις, κάθε Υπόχρεη Οντότητα οφείλει να αποδεχτεί την διενέργεια Αναβάθμισης προκειμένου, μεταξύ των άλλων, να παρέχεται εφεξής από το Ταμειακό της Σύστημα και η «δυνατότητα αναβάθμισής του, απομακρυσμένα και αυτόματα». Περεταίρω η «RBS Ανώνυμη Εταιρεία Παροχής Τεχνολογικού Εξοπλισμού και Υπηρεσιών», (εφεξής “RBS”) δηλώνει ότι είναι η αποκλειστική κάτοχος της άδειας διάθεσης και υποστήριξης του Ταμειακού Συστήματος με τα στοιχεία που δηλώνονται κατωτέρω και η οποία άδεια, της έχει χορηγηθεί από την αρμόδια υπηρεσία της ΑΑΔΕ.
Ως εκ τούτου, δια του εξουσιοδοτημένου Συνεργάτης της, αναλαμβάνει και η Υπόχρεη Οντότητα της αναθέτει, να προβαίνει στις αναγκαίες απομακρυσμένες αναβαθμίσεις. Λαμβανομένων υπόψιν των ανωτέρω, η Υπόχρεη Οντότητα αποδέχεται τα κάτωθι:
- Είναι αναγκαίο, για το σκοπό αυτό, η Υπόχρεη Οντότητα να διατηρεί ατομικό λογαριασμό στις πληροφορικές υποδομές της RBS και να παράσχει προς το σκοπό αυτό τα αναγκαία στοιχεία τα οποία θα πρέπει να καταχωρηθούν στο σχετικό προς το σκοπό αυτό κατωτέρω πίνακα, διαφορετικά οι αναβαθμίσεις θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο επιτόπια με αυξημένο κόστος
2. Η RBS υποχρεούται, πριν προβεί στην εφαρμογή κάθε Απομακρυσμένης Αναβάθμισης, να ενημερώνει την ΑΑΔΕ και να λαμβάνει από αυτήν τη σχετική έγκριση. Τέτοιου είδους Απομακρυσμένες Αναβαθμίσεις μπορεί να αφορούν:
i. Νέα λειτουργική δυνατότητα ή τροποποίηση υφιστάμενης που επιβάλλεται ως υποχρεωτική από την ΑΑΔΕ.
ii. Βελτιστοποίηση της λειτουργίας του Ταμειακού Συστήματος ή και αποσφαλμάτωσης (bug fixing) του λογισμικού που επιβάλλονται από τον κατασκευαστή του ή και ένταξη νέας λειτουργίας που διευρύνει τη λειτουργική του δυνατότητα.
3. Επισημαίνεται ότι η Υπηρεσία Απομακρυσμένης Αναβάθμισης χρεώνεται, κάθε φορά που προκύπτει τέτοια απαίτηση, το δε ύψος της χρέωσης εξαρτάται από την πολυπλοκότητα της κάθε αναβάθμισης. Εναλλακτικά, η Υπόχρεη Οντότητα μπορεί να αποδεχτεί την συνδρομητική υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης “e–CR Connect”, σύμφωνα με την οποία, πέρα των άλλων παροχών, προσφέρονται δωρεάν και οι κάθε είδους αναβαθμίσεις.
4. Η RBS υποχρεούται να ενημερώνει την Υπόχρεη Οντότητα, μέσω αποστολής e-mail ή SMS, πριν την εφαρμογή κάθε είδους απομακρυσμένης αναβάθμισης, στην οποία και θα προβαίνει εφόσον η τελευταία έχει καταβάλλει, στην ίδια ή στον εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη της, το σχετικό τίμημα για τη λήψη της εν λόγω υπηρεσίας.
5. Είναι εύλογο και αποδεκτό, ότι η RBS και ο εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης της θα αποκτούν απομακρυσμένα πρόσβαση στο Ταμειακό Σύστημα, προκειμένου να προβαίνουν στις αναγκαίες απομακρυσμένες αναβαθμίσεις.
6. Η Υπόχρεη Οντότητα δηλώνει και εγγυάται ότι τα δηλωθέντα κατωτέρω στοιχεία είναι αληθή και ακριβή.