Δυνατότητες
Με τη χρήση της συνδρομητικής υπηρεσίας e–CR Invoicing, η επιχείρηση που χρησιμοποιεί ταμειακή μηχανή RBS αποκτά δυνατότητα έκδοσης και άμεση αποστολή στο myDATA (πέραν της αποστολής τους στο ESEND) των πιο κάτω παραστατικών:
- Τιμολογίων Πώλησης Εμπορευμάτων
- Τιμολογίων Πώλησης Προϊόντων
- Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών
Πέραν αυτού παρέχεται η δυνατότητα
- Ταυτόχρονης αποστολής του τιμολογίου στο e-mail του Πελάτη ή και στου Λογιστή
- Άμεσης εκτύπωσης αντιγράφου του τιμολογίου
- Εκτύπωσης του τιμολογίου σε διασυνδεδεμένο εκτυπωτή 80 mm, εφόσον είναι διαθέσιμος.
- Επανεκτύπωσης των εκδοθέντων τιμολογίων με την αναγκαία ειδική επισήμανση από την SD.
- Αναφοράς και προώθησης στο myDATA των τιμολογίων που εκδόθηκαν χωρίς MARK, εξαιτίας αδυναμίας σύνδεσης στο Ίντερνετ.
- Εκτύπωσης περιοδικών αναφορών των εκδοθέντων τιμολογίων, συγκεντρωτικά ή ανά κατηγορία (υπηρεσίες – εμπορεύματα- προϊόντα)
- Εκτύπωσης περιοδικών αναφορών των εκδοθέντων αποδείξεων λιανικής, συγκεντρωτικά ή ανά κατηγορία (υπηρεσίες – εμπορεύματα- προϊόντα)
- Άντλησης και καταχώρησης των στοιχείων του πελάτη μόνο με την πληκτρολόγηση του ΑΦΜ.
Σημαντικά πλεονεκτήματα της λύσης
- Δεν διαφοροποιείται η έως σήμερα διαδικασία χειρισμού
- Δεν απαιτεί πρόσθετο εξοπλισμό και ειδική εκπαίδευση
- Δωρεάν αναβαθμίσεις σε περίπτωση πρόσθετων λειτουργιών.
- Ένας επιπλέον μήνας δωρεάν χρήσης της υπηρεσίας κατά την πρώτη ετήσια συνδρομή
- Επιστροφή των χρημάτων της ετήσιας συνδρομής στο ακέραιο, εφόσον επιλεγεί η διακοπή χρήσης της υπηρεσίας, εντός του πρώτου μήνα της αρχικής ετήσιας συνδρομής.
Συνδρομητική Υπηρεσία “e-CR invoicing plus”
Επιλέγοντας την υπηρεσία e–CR invoicing plus αποκτάτε πρόσθετες δυνατότητες πέραν αυτών που παρέχονται από την e–CR invoicing, οι βασικότερες εκ των οποίων είναι:
Απομακρυσμένη πρόσβαση για άντληση Αναφορών και Στατιστικών
- Αναφορά των τιμολογίων που εκδόθηκαν και αναρτήθηκαν στο myDATA, ανά κατηγορία (υπηρεσίες-προϊόντα-εμπορεύματα) και ανά χρονική περίοδο
- Αναφορά των τιμολογίων που εκδόθηκαν και εκκρεμεί η αποστολή τους στο myDATA λόγω έλλειψης επικοινωνίας
- Αυτόματη αποστολή τιμολογίων σε εκκρεμότητα αποστολής στο myDATA μετά την αποκατάσταση της επικοινωνίας
- Αναφορά τιμολογίων που εκκρεμεί η έκδοσή τους, εφόσον ο επαγγελματίας έχει επιλέξει να τα εκδώσει αργότερα.
- Προεπισκόπηση συγκεκριμένου παραστατικού χονδρικής και επανεκτύπωσή του
- Αναφορές παραστατικών Λιανικής που εκδόθηκαν από την Ταμειακή Μηχανή, ανά είδος (υπηρεσίες-προϊόντα-εμπορεύματα) και ανά χρονική περίοδο.
- Αναζήτηση και επισκόπηση οποιασδήποτε εκδοθείσας απόδειξης λιανικής.
- Αναφορές “Z” από ημερομηνία έως ημερομηνία ή από αριθμό έως αριθμό.
- Αναφορές και στατιστικά πωλήσεων ανά πελάτη και ανά χρονική περίοδο.
- Αναφορά Πωλήσεων ειδών, ανά είδος ή ανά κατηγορία ειδών, ανά χρονική περίοδο.
- Αναφορές Ταμείου συγκεντρωτικά ή ανά είδος πληρωμής (μετρητά-κάρτα), ανά χρονική περίοδο
- Οι αναφορές είναι δυνατόν να λαμβάνονται από περισσότερες ταμειακές μηχανές που λειτουργούν υπό το ίδιο ΑΦΜ, ομαδοποιημένα ανά μηχανή και συγκεντρωτικά.
Απομακρυσμένη Διαχείριση και Προγραμματισμός του ταμειακού συστήματος
- Προγραμματισμός κατηγοριών ΦΠΑ σε επιλεγμένη μηχανή (πάντα μετά από Ζ)
- Προγραμματισμός Header-Footer-Σχολίων στην απόδειξη σε επιλεγμένη μηχανή ή σε ομάδα μηχανών.
- Προγραμματισμός ειδών -κατηγοριών-ομάδων σε επιλεγμένη μηχανή ή σε ομάδα μηχανών
- Αλλαγές στο είδος ή στην κατηγορία (περιγραφή – τιμή) σε επιλεγμένη μηχανή ή σε ομάδα μηχανών.
Αίτημα Ενεργοποίησης
Κάντε το αίτημά σας τώρα, μέσω ενός συνεργάτη της RBS και σε δύο εργάσιμες ημέρες το αργότερο η λειτουργία έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων θα είναι διαθέσιμη στη ταμειακή σας μηχανή.